Skip to content
Przedszkole Publiczne w Szemudzie
O przedszkolu
- Kadra pedagogiczna
- Grupy przedszkolne (nr sali i szatnia)
- Zajęcia dodatkowe w przedszkolu 2024/25
Zajęcia w przedszkolu
- Rozkład dnia
- Organizacja pracy grup przedszkolnych (6:30 – 8:00)
- Organizacja pracy grup przedszkolnych (po godzinie 13:00/13:30)
Dla nauczycieli
- Poczta
Dokumenty
- Statut Przedszkola
- Procedury i Regulaminy
- Regulamin Rady Rodziców
Rada Rodziców
- Rada Rodziców 2022/23
- - Ważne informacje
Kontakt
Przyjaciele Przedszkola
- PANI JAGODA STROJOWSKA
- ALMARES
REKRUTACJA 2024/2025
- Deklaracja o kontynuowaniu wych. przedszkolnego
- Zarządzenie ZSPSz.022.03.2024
- Terminy postępowania rekrutacyjnego 2024/25
- Uchwała nr XV.175.2019 z dnia 18.12.2019 r. – kryteria przedszkole
- Oświadczenia – załączniki do druku
- Wzór wniosku – rekrutacja do przedszkola
Projekty edukacyjne 2024/2025
- „Postaw na wartości” ogólnopolski projekt edukacyjny
- „Podróż z książką – rozczytajmy maluchy!” – innowacja pedagogiczna
O przedszkolu
Kadra pedagogiczna
Grupy przedszkolne (nr sali i szatnia)
Zajęcia dodatkowe w przedszkolu 2024/25
Zajęcia w przedszkolu
Rozkład dnia
Organizacja pracy grup przedszkolnych (6:30 – 8:00)
Organizacja pracy grup przedszkolnych (po godzinie 13:00/13:30)
Dla nauczycieli
Poczta
Dokumenty
Statut Przedszkola
Procedury i Regulaminy
Regulamin Rady Rodziców
Rada Rodziców
Rada Rodziców 2022/23
Ważne informacje
Kontakt
Przyjaciele Przedszkola
PANI JAGODA STROJOWSKA
ALMARES
REKRUTACJA 2024/2025
Deklaracja o kontynuowaniu wych. przedszkolnego
Zarządzenie ZSPSz.022.03.2024
Terminy postępowania rekrutacyjnego 2024/25
Uchwała nr XV.175.2019 z dnia 18.12.2019 r. – kryteria przedszkole
Oświadczenia – załączniki do druku
Wzór wniosku – rekrutacja do przedszkola
Projekty edukacyjne 2024/2025
„Postaw na wartości” ogólnopolski projekt edukacyjny
„Podróż z książką – rozczytajmy maluchy!” – innowacja pedagogiczna
Aktualna strona:
Home
>
Powitanie WIOSNY
Powitanie WIOSNY
Ta treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, podaj hasło poniżej:
Hasło: